środa, 30 września 2015

My SEPTEMBER ♥

Witajcie!!

Niebawem pierwsze urodziny mojego Bloga! 
Przygotowuję niespodziankę dla Was!

A tymczasem chciałam Wam pokazać wrześniowe kadry z mojego domu.

To był dla mnie ciężki miesiąc, nowe szkoły moich pociech... Odrabianie lekcji, dokończenie przemian w domu. O tym powiem w osobnym poście, jak tylko wszystko będzie gotowe!

W tym roku już we wrześniu wyciągnęłam koce, świece i zrobiłam zapasy herbaty, bo wrzesień był chłodny. Ale nadal przygotowuję dom na jesieni! Jutro będą dynie, kolejne wrzosy i nowy wianek na drzwiach! 

(ja tak pomału to już świętami żyję! Zamówiłam pierwsze dekoracje! Tak... wiem oszalałam! Ale ten czas do Bożego Narodzenia zleci nie wiadomo kiedy!)

Ponieważ ciężko było dodać jakikolwiek wpis to dziś pokażę Wam jak było u nas we wrześniu!

Czyli zapraszam do galerii 
---> My SEPTEMBER <---












Pozdrawiam,

asia

70 komentarzy:

  1. Ależ pięknie! Skąd ta cudna roleta w oknie? Szukam podobnej do sypialni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie!
      Roleta szyta na zamówienie :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jest piękna! Dziękuję za odpowiedz :)

      Usuń
  2. Piękne mieszkanko i ciekawe doniczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw poduszek, w moich ulubionych czarno białych kolorach :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przytulnie. Idealne wnętrze na jesienne wieczory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) widzę, że wrzosy opanowały cały dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne wnętrze, przytulne i z charakterem

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycony Pani aranżacją wnętrza. Czy wykonuje Pani odpłatnie aranżację pomieszczeń?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne wnętrza, przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie masz zrobiony domek. I fajne dodatki w nim. A powiedz mi czy dobrze widzę? Masz panele na podłodze? Jak się sprawdzają? Nie jest zimno w stopy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnętrza są bardzo fajnie urządzone. Brawa dla autorki koncepcji:) Moją uwagę najbardziej przykuła jednak lawenda. Uwielbiam tą roślinę i tak sobie myślę, że we wrześniu powinna znaleźć się w każdym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo gustowne wnętrza :) Też mam u siebie wiele doniczek z wrzosami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite! :) Większość z tych zdjęć zrobiła na mnie wrażenie, gratulację. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wnętrza i dużo inspiracji, będę wracał do tego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie za dużo elementów w niektórych miejscach, ale całość na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się zgodzę z kolegą wyżej, bo wolę jak jest trochę skromniej, ale wygląda całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia i pięknie urządzone <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wnętrza :) Aż chce się tam spędzić czas z rodziną lub przyjaciółmi :) Ostatnio na https://www.ipo.pl/lato-najlepszy-czas-na-spotkania-z-przyjaciolmi/ znalazłam pomysły na spotkania z przyjaciółmi i chcę zorganizować takie spotkanie dla swojej paczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie się to prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  19. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  20. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  22. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  23. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa realizacja. Podczas takich metamorfoz bardzo często potrzebne są wysokiej jakości produkty tłoczone.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała aranżacja mieszkania. Wszystko wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam to wnętrze za bardzo przytulne. Zastosowanie posadzki żywicznej było by tutaj strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  31. Mieszkanie wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  34. Żywa roślinność zawsze dodaje klimatu

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko mi się tutaj podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Aranżacja zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam że jest tutaj bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dekoracyjne dodatki odgrywają ogromna rolę w każdej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń