wtorek, 3 lutego 2015

wiosenne akcenty

Witajcie kochani :)

W naszym województwie od wczoraj są ferie zimowe :)
W nocy otrzymaliśmy z nieba świeżą porcję śniegu, więc zaraz po śniadaniu idziemy na spacer :)

Za oknem śnieg, a naszym domu wiosenne akcenty, zapachy. 
Żonkile, TULIPANY! Kocham tulipany!





Czekam na przesyłkę z FromNord :) Mają przyjść moje nowe skorupy Ib Laursen :) Nie mogłam się oprzeć. Są piękne! Jeden miętowy, drugi oczywiście biały. Wiosną w saloniku nastaną miętowe akcenty. 


W moim domu będą nowe wazoniki, nowe tekstylia i porcelana Green Gate :)
Kolekcję zaczęłam od takiego cudeńka.
Srebrny kubeczek z ulubionym moim motywem. Kiedy przyszedł oczarował mnie jeszcze bardziej, niż sądziłam.
Chcę więcej!! 




Pozdrawiam
Asia



2 komentarze:

  1. Masz bardzo ładne mieszkanie!

    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki pod kubki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń