środa, 18 stycznia 2017

Zdrowy sen


Witajcie!
Czy wiecie, że styczeń to na całym świecie tzw. "White Month" i to najlepszy miesiąc na zakup nowej pościeli? Dzisiaj razem z marką Wendre chcę Wam przedstawić kilka sposobów na zdrowy sen.



U nas od kilku dni mamy w domu szpital... 
Filip z zapaleniem ucha i tchawicy... Ja z potworną grypą nie wychodzimy z łóżka.


Ponieważ lubię spać (pewnie jak wszyscy) to dbam o to, żeby każda noc była przespana wygodnie i przede wszystkim zdrowo. A co to znaczy zdrowo? Hymmm... Teorii pewnie jest wiele... Każda mama/żona ma swoje.

Oto na co przede wszystkim zwracam uwagę:
 #1 czystość

Czyli higiena snu. 
Kąpiel przed snem to dla mnie obowiązek. Nie ważne, czy wracam w środku nocy i jestem padnięta... Bez kąpieli nie zasnę. A drugi aspekt dotyczący czystości to pościel.
Bardzo, ale to bardzo nie lubię spać za długo w tej samej pościeli. Dlatego pościel zmieniam przynajmniej co dwa tygodnie! A letnią porą zdarza mi się to nawet częściej.


#2 wietrzenie

Czy nie macie i Wy tak, że jak jest świeże powietrze to lepiej zasypiacie?
Nawet zimą staram się chociaż na chwilę wywietrzyć pomieszczenia w których śpi moja rodzina. To bardzo podnosi komfort snu. 


#3 czas

Ponieważ pobudka jest codziennie o tej samej porze, łatwo jest ustalić sobie godzinę na położenie się spać. Sen nie powinien trwać ani za krótko, ani za długo.  Średnio powinniśmy spać od 6 do 8 godzin. Tyle wystarcza, żeby wstać wyspanym i wypoczętym.


#4 jakość

Tutaj mam na myśli przede wszystkim jakość pościeli pod którą śpimy.
 Kołdra marki Wendre zawiera ANTIBACT™,czyli włókna poliestrowe z domieszką silikonu i substancji antybakteryjnej. Takie wypełnienie nie tylko przeciwdziała namnażaniu się bakterii, ale i powoduje, że kołdra staje się lekka i puszysta. I własnie takie aspekty biorę pod uwagę przy zakupie pościeli do mojego domu. 


W czasie "Białego Miesiąca" kołdry i poduszki marki Wendre możecie kupić w atrakcyjnych cenach.
A gdzie ich szukać? Oto lista sklepów:
- Black Red White
- Biedronka
- Mrówka
- Intermarche
- E.Leclerc
- Selgros
- Marko
- Carrefour
- Auchan
Trzymajcie się zdrowo!!

Asia  

Wpis powstał przy współpracy z producentem wyrobów pościelowych

70 komentarzy:

  1. Przydatne wskazówki, a i nowa pościel też się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie obowiązkowe jest wietrzenie pokoju. Bez tego nie obędzie się. Gdy w pokoju jest duszne powietrze nie potrafię zasnąć. Jestem również zwolennikiem teorii cykli snu. Zaobserwowałem na sobie że gdy śpię cyklami - jeden cykl ma 1.5 godziny, to wysypiam się bardziej niż gdybym spał dłużej ale nie domknął cyklu (np. budząc się pomiędzy 4 a 5 cyklem) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię spać, wręcz uwielbiam i jakość snu ma dla mnie bardzo ważne znaczenie. Cieszę się, że podkreślasz to na swoim blogu, a z marką Wendre chętnie się zapoznam:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nic takiego, ale wymiana pościeli może wiele zmienić w naszym zasypianiu. Poczucie bezpieczeństwa i komfortu jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie ujęte. Ja wypraktykowałam, że dobrze funkcjonuję po co najmniej sześciu i pół godzinie snu i tyle staram się spać. Ale od czasu do czasu przychodzi większe zapotrzebowanie. Ach, życie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis, naprawdę miło się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedni materac to podstawa. Trzeba dopasować ten do swojej wagi i ogólnie do wygodnego snu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My z mężemy mamy materace ortopedyczne i to jest nasza recepta na zdrowy sen :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowy sen to naprawdę bardzo dużo i czasami bez niego nasz cały dzień może być zepsuty. Dlatego ja sobie kupiłam kołdrę naturalną https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne i do tego puchową. Teraz już wiem co to oznacza zdrowy i spokojny sen.

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo ważne, aby zadbać o komfort swojego snu!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry materac to podstawa ja zawsze wybieram z bonnelowskimi sprężynami i taką h3 h4 najlepiej dwustronny :) kupiłam do domu taki i do domu rodziców również bo u nich na weekendy jesteśmy i dobijał mnie stary materac z którego wystawały druty.

    OdpowiedzUsuń
  14. super wpis na pewno będę obserwować twój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Na własnej skórze przekonałam się o tym, że zdrowy sen to podstawa. Ja też ostatnio wymieniłam materac na nowy i widzę sporą różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszki i pościel mają ogromne znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry materac i poduszki są bardzo ważne dla zdrowego snu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Człowiek jak się nie wyśpi to dzień stracony, dlatego odpowiednia długość snu oraz dobry materac i pościel to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytac takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zapominajmy o odpowiedniej temperaturze powietrza i wietrzeniu pomieszczeń. Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię czytać takie wątki! miło spędzam czas na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  23. takie blogi to ja lubie! fajnie poczytać ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  25. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie taka pościel nie zdała by egzaminu ze względu na psa brudasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Sen to podstawa dla zdrowia. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama prawda. Bardzo podoba mi się ten tekst.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla zdrowego snu postawiliśmy na wysokiej jakości łózko z twardym materacem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ten wpis. Jest niezwykle trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Warto zadbać o dobry sen.

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  38. Blog ląduje w ulubionych miło się czyta


    eronino.pl,bezzobowiazan.com,

    pieprzyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobre kadry, fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest to na pewno ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten wybór należy dobrze przemyśleć

    OdpowiedzUsuń
  44. To podejście jest bardzo rozsądne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje mi się że masz rację, zresztą sen to podstawa dla regeneracji naszego organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Sen ma ogromny wpływ na funkcjonowanie człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze wietrzę sypialnię przed spaniem. Naprawdę mi to pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiele można się dowiedzieć dzięki tak świetnym wpisom

    OdpowiedzUsuń
  49. Super te pomysły :). Myślę, że można je powoli w domu wdrażać.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń