piątek, 12 czerwca 2015

Metamorfoza pokoju dziennego!♥


Witajcie!!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak bardzo zmienił się jeden z naszych pokoi.

Różnica jest niesamowita. Muszę Was uprzedzić, że jest sporo zdjęć :)

Kocham zmiany! Odkąd tu mieszkamy, to nasze ciasne kąty wiele razy bardzo się zmieniały. Ponieważ jest to niesamowita metamorfoza postanowiłam pokazać Wam efekty tych zmian. 

Czyli dzisiaj BEFORE-AFTER naszego pokoju, który spełnia wiele funkcji: living room, sypialnia, salon... 

 ♥

Co się zmieniło? Hymmmm... praktycznie wszystko! Kolor ścian, meble, dodatki... Nasz dom opanowały białe meble, białe i szare ściany, nie mamy wielu dywanów, zniknęły firanki. Kocham światło we wnętrzu. Lubię, kiedy jest jasno, dlatego obecnie wiszą białe zasłony. 
Dziś pokaże pokój. Ale zmieniły się też inne pomieszczenia w naszym domu. KUCHNIA! Szafki pomalowane, po niedzieli maluję płytki. W lipcu przyjdzie nowy blat. Także cały czas stopniowo coś zmieniam :)

ZAPRASZAM do naszego wielozadaniowego pokoju!


Najpierw kilka fotek befor-after.


Teraz zobaczcie jak było w pełnym kadrze.






A teraz jest TAK! ♥
















I jak? Podoba Wam się? Mam nadzieję, że metamorfoza udana :) I, że przypadła Wam do gustu! :)

Pozdrawiam 
asia

25 komentarzy:

  1. Pięknie jest . Fotel wiklinowy wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fotel stał kilka dobrych lat na wsi, w końcu poprosiłam właściciela (teścia) o to, żeby nam go dał w prezencie i oto jest! :)

      Usuń
  2. Jest świetnie! Bardzo lubię kadry z Twojego domku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo mi miło! :) Dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  3. Teraz jest BOSKOOOOOOOOOOOOOOOOO! :)
    Nikt nigdy mnie nie przekona, że istnieją bardziej piękne i uniwersalne kolory niż biały, szary i czarny!!! :)))
    Masz przepiękny salon - jestem nim oczarowana!
    POZDRAWIAM! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie i klimatycznie. Uwielbiam jasne wnętrza:)-

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, fantastycznie wygląda pokój "po" :) Ja jestem zachwycona.
    p.s. w końcu musimy się umówić na kawę, Jolę też bierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję za miłe słowa! No tak... kawa w końcu musi wypalić! Bardzo chętnie spotkam się ponownie!!

      Usuń
  6. Jestem po ogromnym wrazeniem Twojej przemiany !!! Jest poprostu slicznie :)
    Prosze napisz gdzie mozna kupic te literki (A, &)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literak & kupiona na allegro, natomiast A w tkmaxxx :)

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo na plus! Biały i szary ma w sobie coś takiego, że pomieszczenie od razu staje się takie jasne, eleganckie i ma w sobie to coś, czego nie potrafię nazwać...
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę się zgodzić, że te kolory idealnie do siebie pasują. Ja również je uwielbiam!

      Usuń
  8. Świetna metamorfoza:) Jest teraz jasno, przestronnie i świeżo! I te piękne dodatki, które nadają charakteru! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokój zmienił się nie do poznania! Już w wersji BEFORE dostrzega się dbałość o szczegóły elementów dekoracyjnych, ale wersja AFTER jest niesamowita! Bardzo przytulnie u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka zmiana! cudownie jest teraz! bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest pięknie! Cudowna zmiana! Zachwyciło mnie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba, śliczny salon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny salon! naprawdę zmiana ogromna!
    Czy mogłaby Pani zdradzić gdzie kupiłą komodę i ten wąski regał?:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń