środa, 29 lipca 2015

projekt BIURKO!

Witajcie!

Wakacje mijają mi w bardzo szybkim tempie. Nic nie było planowane, a nawet nie wiem kiedy zleciał prawie cały lipiec. 

Trzeba myśleć o przygotowaniach do szkoły. Mój sześciolatek idzie do pierwszej klasy. Chcę przygotować dla niego miejsce do nauki. Jak wiecie w pokoju jest już chyba każdy kąt zajęty, ale muszę coś wykombinować. Dzisiaj tylko zapowiedź. Po skończonym projekcie powstanie oczywiście post dla Was. Zdradzę tylko, że biurko będzie w stylu skandynawskim i stanie w widnym miejscu.

Co biorę pod uwagę?


Niebawem pokażę całość. Zdradzę Wam, że całość nie przekroczy 500zł. 
Pozdrawiam

asia

5 komentarzy:

  1. Skąd jest ta szafeczka? Jeśli można wiedzieć... Bardzo estetyczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem właśnie na etapie urządzania pokoiku dla mojego 7-latka, który także zacznie swoją szkolną karierę więc chętnie zobaczę Twoją wizję pokoiku :) Ja także mam plany urządzić pokoik w stylu skandynawskim, też już mam swoje typy, choć u nas maleńki pokoik będzie dzieliło 2 chłopców z 5-letnią różnicą wieku więc mam dodatkową trudność gdyż miejsca jest niewiele :) Cieszę się że znalazłam Twojego bloga bo widzę, że dużo tu inspiracji znajdę :) Z niecierpliwością czekam na efekty Twoich starań :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń