środa, 26 sierpnia 2015

Balkon w nowej odsłonie!

Witajcie!

To przykre, że do końca wakacji zostało jeszcze tylko kilka dni. Ale z jednej strony dla mnie pocieszające, ponieważ będę miała więcej czasu przede wszystkim na pisanie! 

Przed wakacjami pokazałam Wam jak wygląda mój balkon w tym roku. Troszkę się na nim zmieniło i chciałam Wam pokazać co jak wygląda teraz. Ci co śledzą mój profil na Instagramie wiedzą, że nowy meblowy nabytek przybył na mój balkon w trakcie wakacji. Ale na Blogu jeszcze nie pokazałam nowej odsłony mojej letniej strefy relaxu :)

O podłodze pisałam tutaj. Mogę jedynie dodać, że po dwóch miesiącach użytkowania jestem w niej jeszcze bardziej zakochana. Moja córka w bardzo ciepłe noce spała na balkonie i to nie na materacu, tylko na zwykłej pierzynie prosto na tej ciepłej podłodze. I tak było ponad 3 tygodnie. 

Podczas pierwszej odsłony balkonu nadal po cichutku marzyłam o wygodnym mebelku do siedzenia przy kawie, książce czy pogaduchach. Nie chciałam plastikowych foteli. A, że mój balkon jest wąski i nieustawny to odpowiednie meble bardzo ciężko znaleźć. Ten, który kupiłam w sumie przypadkiem, mierzyłam w sklepie kilkanaście razy, bo bałam się, że się po prostu nie zmieści. Po wstawieniu na balkon okazało się, że miałam jeszcze kilka centymetrów "luzu". Za fotelem stanął pieniek, który dostałam w prezencie i który idealnie się tam wpasował. 

Zapraszam na mój balkon w nowej odsłonie!














I jak według Was jest po zmianach?

Dziękuję, że wytrwaliście do końca!

P.S. Przygotowuję dla Was niespodziankę! Wypatrujcie jej na moim Blogu, Fb i Ig :)
Pozdrawiam!!

asia


10 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne miejsce! Proszę daj mi link do poprzedniego wpisu o balkonie, bo ciekawa jestem pochodzenia siedziska na ławkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzisko na ławkę kupiłam w Zakopanem :)

      Usuń
  2. Ślicznie to wygląda, masz na balkonie i stolik i siedzenie wygodne, nawet roślinki. TEraz tylko spęzać tam poranki i wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny balkon! :) Nas czeka umeblowanie balkonu w przyszłym roku, w tym roku musieliśmy zastosować tymczasowe zamienniki.. Jak tak przeglądam różne inspiracje, to zastanawiam się, który typ balkonu jest trudniejszy w zaaranżowaniu - mały czy duży..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudniejszy mały, ale większy na pewno jest droższy w zaaranżowaniu.

      Usuń
  4. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale mam identyczny gabarytowo balkon. Długi i wąski wiem jak ciężko tam coś wstawić i dlatego tym bardziej podoba mi się u Ciebie.
    Buziaki,
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś robię u Ciebie zakupy :) Dziękuję za miłe słowo! Pozdrawiam Cię serdecznie z podkarpacia :)

      Usuń
  5. A co go sa za deski na podlodze? Bo mysle o czyms takim na taras?

    OdpowiedzUsuń
  6. A co go sa za deski na podlodze? Bo mysle o czyms takim na taras?

    OdpowiedzUsuń
  7. A co go sa za deski na podlodze? Bo mysle o czyms takim na taras?

    OdpowiedzUsuń