środa, 26 sierpnia 2015

Balkon w nowej odsłonie!

Witajcie!

To przykre, że do końca wakacji zostało jeszcze tylko kilka dni. Ale z jednej strony dla mnie pocieszające, ponieważ będę miała więcej czasu przede wszystkim na pisanie! 

Przed wakacjami pokazałam Wam jak wygląda mój balkon w tym roku. Troszkę się na nim zmieniło i chciałam Wam pokazać co jak wygląda teraz. Ci co śledzą mój profil na Instagramie wiedzą, że nowy meblowy nabytek przybył na mój balkon w trakcie wakacji. Ale na Blogu jeszcze nie pokazałam nowej odsłony mojej letniej strefy relaxu :)

O podłodze pisałam tutaj. Mogę jedynie dodać, że po dwóch miesiącach użytkowania jestem w niej jeszcze bardziej zakochana. Moja córka w bardzo ciepłe noce spała na balkonie i to nie na materacu, tylko na zwykłej pierzynie prosto na tej ciepłej podłodze. I tak było ponad 3 tygodnie. 

Podczas pierwszej odsłony balkonu nadal po cichutku marzyłam o wygodnym mebelku do siedzenia przy kawie, książce czy pogaduchach. Nie chciałam plastikowych foteli. A, że mój balkon jest wąski i nieustawny to odpowiednie meble bardzo ciężko znaleźć. Ten, który kupiłam w sumie przypadkiem, mierzyłam w sklepie kilkanaście razy, bo bałam się, że się po prostu nie zmieści. Po wstawieniu na balkon okazało się, że miałam jeszcze kilka centymetrów "luzu". Za fotelem stanął pieniek, który dostałam w prezencie i który idealnie się tam wpasował. 

Zapraszam na mój balkon w nowej odsłonie!














I jak według Was jest po zmianach?

Dziękuję, że wytrwaliście do końca!

P.S. Przygotowuję dla Was niespodziankę! Wypatrujcie jej na moim Blogu, Fb i Ig :)
Pozdrawiam!!

asia


24 komentarze:

  1. Bardzo przyjemne miejsce! Proszę daj mi link do poprzedniego wpisu o balkonie, bo ciekawa jestem pochodzenia siedziska na ławkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, masz na balkonie i stolik i siedzenie wygodne, nawet roślinki. TEraz tylko spęzać tam poranki i wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny balkon! :) Nas czeka umeblowanie balkonu w przyszłym roku, w tym roku musieliśmy zastosować tymczasowe zamienniki.. Jak tak przeglądam różne inspiracje, to zastanawiam się, który typ balkonu jest trudniejszy w zaaranżowaniu - mały czy duży..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudniejszy mały, ale większy na pewno jest droższy w zaaranżowaniu.

      Usuń
  4. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale mam identyczny gabarytowo balkon. Długi i wąski wiem jak ciężko tam coś wstawić i dlatego tym bardziej podoba mi się u Ciebie.
    Buziaki,
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś robię u Ciebie zakupy :) Dziękuję za miłe słowo! Pozdrawiam Cię serdecznie z podkarpacia :)

      Usuń
  5. A co go sa za deski na podlodze? Bo mysle o czyms takim na taras?

    OdpowiedzUsuń
  6. A co go sa za deski na podlodze? Bo mysle o czyms takim na taras?

    OdpowiedzUsuń
  7. A co go sa za deski na podlodze? Bo mysle o czyms takim na taras?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny balkon gratuluję pomysłu :) Ja na wiosnę zaczynam remontować mój balkonik. Będę musiała na nim zamontować kolce na ptaki które ochronią przede wszystkim moje nowe meble.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny balkon. Wszystko urządzone naprawdę ze smakiem. Co do kwiatów to jeszcze takie ładnie się prezentują w skrzynkach https://florexpol.eu/kwiaty-balkonowe/1980-heliotrop-ogrodowy.html , na stronie tego sklepu można też takie skrzyneczki właśnie zamówić. Dobry pomysł na kwietną ozdobę miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  12. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa odsłona tego balkonu jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten balkon zachęca do odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne miejsce w którym można miło spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń