niedziela, 28 grudnia 2014

po Świąteczne pstryki :)

hymmmm

Święta, Święta i po....
Szybkie tempo, żeby z wszystkim zdążyć przed Świętami nie pozwoliły mi na wystawienie choćby szybciutkiego i krótkiego pościka :(
Dzień przed Świętami przyszła mi witryna, którą zresztą szybko składałam... Malowanie stolika.... 
ogólne przygotowania w kuchni, pakowanie prezentów i nas ogólne przygotowania przed samymi Świętami do 3 w nocy... Ciężko było... 
Ale jestem! i mam dla Was kilka pstryków mojego Scandi Christmas Tree :) na którym w wiszą pierniki, cynamon, ciasteczka, suszone pomarańcze i drewniane dekoracje :)
Mam w domu  dwa chochliki, które podkradają pierniczki...
Jeden wyższy uwieczniony na zdjęciu, drugi mała czworonożna "Żabka" oskubała drzewko z dołu, zostały same sznureczki :)





piernikowe potworki :)
Jeden (czworonożna Żabka) się schował 


I jeszcze jedne pstryki :) Jakiś czas temu napisałam, że pochwalę się moją mini mini mini biblioteczką mojego projektu, wykonanie mojego M. :) Jeszcze nie wszystkie książki zagościły na półkach, ale na spokojnie po Świętach uzupełnię półki.
Regał stanął w ciasnym kąciku, ale książki się mieszczą :)




a to  Świąteczne ujęcie z przedpokoju :)



2 komentarze:

  1. To jest nie do wiary! :)
    Patrzę na Twoją choiknę i czuję się jakbym patrzyła na swoją!
    http://itscosyhere.blogspot.com/2014/12/zielona-panienka.html
    Różnią się detalami ale jak bliźniaczki hahahah :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra organizacja przestrzeni to podstawa. Podoba mi się ten tok myślenia.

    OdpowiedzUsuń