piątek, 6 marca 2015

miętą malowane!

Witajcie!


Nadal przygotowuję dom na wiosnę!

Wzięło mnie na miętę!

Kupiłam  nawet farbę (z mieszalnika) w odcieniu mięty, teraz bez ograniczeń będę malować wszystko co się da :)
Pierwsza pod pędzel poszła kuchenna drewniana deseczka.

Podobają mi się  drewniane deseczki Madam Stoltz, ale cena jest odrobinę za wysoka.
Spróbowałam zrobić sama podobną, za mega niską cenę!

Kupiłam w zwykłym sklepie z art. gospodarstwa domowego deskę z drewna bukowego za (UWAGA!) 3,50 zł, okleiłam ją w odpowiednim miejscu taśmą malarską i zaczęłam malować. Wystarczyły 3 warstwy, około 20 min. i gotowe! Na koniec zawiązałam zwykły sznurek jutowy.

Zrobiłam drugą większą (kupiłam za 6zł) w  kolorze białym w taki sam sposób!


Może i Was zainspiruję?














































































Spróbujecie sami? 
Bawcie się przy tym dobrze!! 

Pozdrawiam

Asia

7 komentarzy: