niedziela, 22 marca 2015

zapowiedź


Witajcie! 

W tym tygodniu w projekcie "szycie" mam pościel łóżeczkową dla małego Leosia i Mega Przytulaka dla małej Lilianki :) I to są nowe zamówienia :) Ha! Rozwijam się! :) Niebawem pewnie będę musiała zainwestować w lepszy sprzęt :)
Mam też w planie duuuuży projekt "malowanie szafek kuchennych". Mam ich sporo, więc nie wiem, czy zdążę przed Świętami skończyć :) Tydzień zapełniony pracą, ale obiecuję, że w któryś dzień pokażę Wam całe moje skromne kąty :)
Zorientowałam się, że dawno nie było (albo wcale) zdjęć naszego M4 :)

A oto foto zapowiedź :)






































A tak wogóle to jestem bardzo przejęta! Już w najbliższą sobotę jadę do Krakowa na spotkanie blogerów.
Jestem, można by powiedzieć, "raczkującą" blogerką. Więc moja przygoda z Wami dopiero się zaczyna. Dlatego jak zobaczyłam listę obecnych razem ze mną osób na tym spotkaniu dodatkowo mnie to i ucieszyło i zestresowało. Pierwszy raz będę na takim spotkaniu. :) Mam nadzieję, że nie rozczaruje obecnych - znanych i doświadczonych blogerek :)


Pozdrawiam
Asia




6 komentarzy:

  1. Asiu, genialnie szyjesz, serio:)
    Pozdrowienia i bardzo miło mi było Ciebie poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierając pościel dla dziecka warto pomyśleć o takiej która jest wykonana z włókien alpak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed malowaniem warto pomyśleć o wysokiej jakości taśmach.

    OdpowiedzUsuń