środa, 1 kwietnia 2015

BlogInTalk ♥


Witajcie!

Dziś opowiem Wam swoje wrażenia z mojego pierwszego spotkania BlogInTalk z innymi blogerkami wnętrzarskimi :)
W sobotę w samo południe spotkałam się w bardzo klimatycznej kawiarni Magia Cafe w Krakowie z 11 blogerkami wnętrzarskimi. No te kobiety są niesamowite! Jestem pod ogromnym wrażeniem ich talentów, osiągnięć, osobowości!!
Temat był oczywiście jeden: BLOG! Wiele kwestii zostało poruszonych, dowiedziałyśmy się o sobie na wzajem bardzo dużo. Ja osobiście zwracałam uwagę na tematykę spotkania BLOGER - MARKA - CZYTELNIK. Jako, że moja przygoda z Blogiem dopiero się tak naprawdę zaczyna, wiem już, że powinnam skupić się na tym co tak naprawdę ma być na moim blogu i jak to powinno wyglądać. Co powinno się znaleźć w postach, a czego unikać. 

Wiele... naprawdę wiele wrażeń i wiadomości dla mnie istotnych przywiozłam z Krakowa :)


A poniżej zdjęcia ze spotkania wykonane przez Jagodę z FOTOPLASTYKON :)







Przed spotkaniem miałam ogromny stres, ponieważ było to moje pierwsze spotkanie organizowane przez Madzię i Piotra z Blogi Wnętrzarskie :)

Ale dziś śmiało powiem, że CHCĘ WIĘCEJ! Nie mogę się doczekać następnego spotkania!

Muszę jeszcze dodać, że jestem zachwycona organizacją tego spotkania! Madziu i Piotrze jesteście profesjonalistami! :) Sponsorami merytorycznymi spotkania była Śnieżka i Orange :) I zostałyśmy obdarowane prezentami :) Ale o tym napiszę w osobnym poście innym razem :)


Dziewczyny dziękuję, że mogłam Was poznać! 

Pozdrawiam

Asia

3 komentarze:

  1. Jakie fajne spotkanie!
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za miłe słowa! Jakoś dopiero teraz doczytałam wszystko, ale ze mnie gapa! Dzięki raz jeszcze i do zobaczenia przy następnej okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że to spotkanie zostało uwiecznione na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń