wtorek, 3 marca 2015

poduszkowy maniak


Coraz bliżej wiosna!
Mamy już marzec... 
Wyglądamy wiosny za oknami, a tu "w marcu jak w garncu" :) wszystko: śnieg, deszcz, słońce, ciepło, zimny wiatr... i to wszystko jednego dnia, a chwilami nawet w pełnym pakiecie naraz.
A na Instagramie dziewczyny meldowały, że w Warszawie to i burza była wczoraj.

No... natura coraz bardziej mnie zaskakuje :)

Ja w domu przygotowuję się do wiosny pełną parą!
Kupuję dodatki, odświeżam, maluję, poprawiam.

Ostatnio szyję nic innego jak PODUCHY!
Mój M. to już nawet przestał komentować ich ilość w naszym domu. :)

Chciałabym stworzyć w domu ciepłą, delikatną atmosferę :) Ostatnio mam dosłownie bzika na punkcie koloru miętowego!
No wszędzie go widzę!
I tylko jego chcę w domu!

Uszyłam dużo poduszek, które są na sprzedaż.
Jestem w trakcie wystawiania ich na swoim sklepie na DaWandzie :) Ale meilowo również przyjmuję zamówienia :)

Może ktoś się skusi?
Poszewki zapinane na zamek.
100% bawełna!
rozmiar: 40x40cm - 25zł
rozmiar: 50x50cm - 30zł

Całość starannie wykonana, zapakowana.
Polecam! 


Ta paczuszka odebrana osobiście przez klientkę :)
6 poszewek, 3 bieżniki :)
Żywe kolory! Żółty, fuksja, zielone jabłuszko :) 














































































Serdecznie pozdrawiam

Asia

7 komentarzy: